Cookie beleid K.S.V. Fortissimo

De website van K.S.V. Fortissimo is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Het kledingbeleid van K.S.V. Fortissimo

KLEDINGBELEID FORTISSIMO
(versie 2023-2024)

Wedstrijdtenue: wedstrijdshirt + broekje

Rode sokken (merk: Stanno via Sportted) voor eigen rekening.

Verenigingbreed hetzelfde wedstrijdshirt (eventueel met sponsoring), inclusief voor iedere maat reserve shirts / broekjes.

Via de penningmeester krijgt de kledingcommissie toestemming voor de aanschaf van extra / vervangende tenues en andere benodigdheden.

De kledingcommissie heeft formulieren voor de uitgave van de kleding, met daarop:

wat er wordt uitgegeven;
de kosten voor vervangen van de kleding.

 

UITGIFTE KLEDING (BEGIN SEIZOEN)

Inhoud teamtassen:

< O12-teams: 10 wedstrijdtenues (speler) + 1 keeperstenue
> O13-teams: 16 wedstrijdtenues (speler) + 1 keeperstenue + 1 aanvoerdersband.

Teamtassen worden uitgedeeld aan de trainer / leider van de teams. De begeleiding van een team tekent bij uitgifte van de teamtas voor de ontvangst. De begeleiding verspreidt de kleding binnen het team en zorgt ervoor dat ouders tekenen voor ontvangst van de kleding (door middel van het formulier Contract clubkleding K.S.V. Fortissimo).
Wanneer de ouders / spelers de kleding in ontvangst hebben genomen zijn zij verantwoordelijk voor de kleding.
De begeleiding levert binnen twee weken na uitgifte van de kleding aan de spelers de getekende formulieren in bij de kledingcommissie (bij voorkeur gescand per e-mail retourneren.
Voor de extra- / reservetenues en de tas blijft de begeleiding van het team verantwoordelijk tot inlevering aan het einde van het seizoen (of tussentijds stoppen).
De begeleiding van het team heeft de keuze om de teamtas te gebruiken als wastas of de kleding individueel uit te delen aan de spelers.
Indien de kleding van een speler te groot/ klein is, kan er (via de begeleiding)met de kledingcommissie (per e-mail) een afspraak gemaakt worden voor het omruilen van de kleding.

 

UIT-TENUES

Wanneer een team uittenues nodig heeft kan dit uiterlijk dinsdag voorafgaande aan de wedstrijd op zaterdag per e-mail ([email protected]) worden aangevraagd.
De kledingcommissie maakt per e-mail een afspraak voor het afhalen /inleveren van de tenues.
Bij het afhalen van de uittenues dient een formulier te worden ingevuld /ondertekend en een borg van € 10,00 (contant) te worden voldaan, deze borg wordt bij tijdige en gewassen inlevering terugbetaald.
Op andere wijze of te laat aangevraagde uittenues kunnen niet worden aangeleverd!
Teams mogen eigen, gesponsorde, uit- /trainingstenues hebben, deze tenues moeten donkerblauw van kleur zijn, gelijk aan de uittenues van heren 1 en dames 1. Na het schriftelijk akkoord, voorzien van handtekening, van de sponsorcommissie kunnen de tenues besteld worden door de kledingcommissie.

 

TUSSENTIJDS STOPPEN VAN LEDEN

Bij een wastas: de kleding wordt ingeleverd bij de begeleiding van het team, er is geen verdere actie nodig.
Bij individueel uitdelen: de ledenadministratie of de begeleiding van een team geeft per e-mail een seintje aan de kledingcommissie dat een speler gestopt is kledingcommissie neemt contact op met ouder/verzorger/speler om een afspraak te maken voor het inleveren van de kleding na inlevering van de kleding wordt door de kledingcommissie op het betreffende formulier aangetekend dat het lid is gestopt.

 

 

TUSSENTIJDSE NIEUWE LEDEN

Bij individueel uitdelen: de ledenadministratie of de begeleiding van een team geeft per e-mail een seintje aan de kledingcommissie dat er een nieuwe speler is en bij welk team kledingcommissie vraagt de begeleiding van het team naar de maten van de nieuwe speler, maakt een afspraak voor het uitdelen van de kleding en verzorgt het formulier voor ontvangst van de kleding formulier wordt door de begeleiding of speler binnen 2 weken weer ingeleverd bij de kledingcommissie.
Bij meer dan 10/16 spelers in een team: de ledenadministratie of begeleiding van een team geeft per e-mail een seintje aan de kledingcommissie dat er een nieuwe speler is en bij welk team + maten speler kledingcommissie maakt met de begeleiding van het teamof de speler een afspraak voor het uitdelen van de kleding kledingcommissie tekent op het team-formulier aan dat er set(s) extra zijn uitgedeeld.

 

SPONSORKLEDING

Sponsorcommissie meldt via de e-mail aan de kledingcommissie wanneer een team sponsorkleding/tas krijgt.
De kledingcommissie zorgt voor het bestellen van de sponsorkleding.
Bij tussentijdse sponsoring dient de teamtas met kleding te worden ingeleverd bij de kledingcommissie.
Sponsorkleding kan –op aanvraag via de e-mail bij de kledingcommissie- na het seizoen in eigen beheer worden gehouden.
Indien sponsorkleding/tassen "verkeerd" uitgegeven worden kunnen deze door de kledingcommissie teruggehaald worden teams dienen daar gehoor aan te geven de betreffende formulieren worden door de kledingcommissie aangepast.

 

KLEDING BEGELEIDING TEAMS

Kleding begeleiding teams (voor alle teams), iedereen dezelfde kleur. Per team mag men gebruik maken van maximaal 3 jassen (bijvoorbeeld 2 trainers en 1 leider of 1 trainer en 2 leiders). De trainers ontvangen daarnaast ook een trainingspak (maximaal 2 stuks).
Trainers / leiders tekenen ook voor ontvangst van de jassen / trainingspakken.
Bij tussentijds stoppen van begeleiding mail naar kledingcommissie kledingcommissie maakt afspraak voor inlevering kleding.
Bij tussentijds stoppen van gehele begeleiding (trainers en leiders), teamtas ook inleveren bij de kledingcommissie.
Begeleiding van teams die ook het volgende seizoen een team begeleiden mogen in de zomerstop de kleding in eigen beheer houden, wel even melden via e-mail bij de kledingcommissie.

 

INNAME KLEDING (EINDE SEIZOEN)

Aan het einde van het seizoen leveren de spelers de gewassen kleding in een tasmet naam speler in bij de begeleiding van het team. De begeleiding van het team verzamelt de kleding in de teamtas.
Indien er iets kapot is aan de kleding, meld de speler dit door middel van een briefje in de tas met de kleding.
Bij het ontbreken van of schade aan de kleding worden, de kosten zoals vermeld op het formulier, verrekend.
De wijze van inleveren van de kleding door de begeleiding wordt per e-mail en op de website gecommuniceerd.
Gelijktijdig met het inleveren van de teamtas levert de begeleiding –indien nodig- ook de eigen kleding in.
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!