Sponsoring-waarom

Waarom sponsoring van K.S.V. Fortissimo voor U interessant is
Sport en sponsoring zijn al lange tijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook K.S.V.  Fortissimo heeft sponsoren nodig die onze voetbalvereniging een warm hart toedragen. Het wordt steeds moeilijker om een vereniging als de onze in de huidige tijd financieel draaiende te houden, subsidies op allerlei gebied verdwijnen, een overheid verdwijnt naar de achtergrond en de exploitatiekosten stijgen. Dat is ook de reden dat wij de samenwerking zoeken met het bedrijfsleven om gezamenlijk tot een goed resultaat te komen. Daarom is sportsponsoring zo belangrijk en niet meer weg te denken in de huidige tijd. Verder wil K.S.V. Fortissimo haar leden goed opleiden door het bieden van prima faciliteiten waaronder gediplomeerde jeugdtrainers en een accommodatie die representatief is voor deze tijd.
Met ons grote ledenbestand vervult onze vereniging een belangrijke maatschappelijke functie (vrijetijdsbesteding, verbinding).  Bovendien is K.S.V. Fortissimo op allerlei manieren actief om jongens en meisjes aan zich te binden omdat wij vinden dat sport een belangrijk aspect van de opvoeding is. Gezondheid, leren omgaan met normen en waarden en in teamverband samen een doel bereiken zijn hier onderdeel van opvoeding door sport.

K.S.V. Fortissimo biedt U sponsorpakketten in vele facetten. Neemt u gerust contact op met ons voor de mogelijkheden.

Sponsorcommissie Fortissimo
E-mail adres: [email protected]