Lidmaatschap opzeggen

Voetbal is een teamsport. We gaan er echt vanuit dat een speler die aan een seizoen begint, het seizoen afmaakt en zijn team niet in de steek laat.

Opzegging van het lidmaatschap voor het volgende seizoen kan tot uiterlijk 15 juni.
Dit kunt u schriftelijk (per mail mag) te doen bij de ledenadministratie.

Ook bij tussentijds stoppen is binnen de vereniging vastgelegd dat er voor het gehele seizoen contributie verschuldigd is.
Voor uitzonderlijke situaties kunt u contact opnemen met de betreffende groepscoördinator (zie Algemeen > voetbalzaken).

*Heeft u de vrijwilligersvergoeding of contributie gestorneerd? Vanaf seizoen 2023/2024 wordt per storno €2,50 administratiekosten doorberekend.*