Fortissimo JO11-1 pakt de zege in de slotfase

Lunteren JO11-1

10 maart 2018 13:30

Fortissimo mocht eindelijk weer aantreden tegen Lunteren JO11-1.
Nadat wij de 1e wedstrijd van de voorjaarscompetitie kansloos hadden verloren van Blauwgeel JO11-1, was Fortissimo gebrand op een goed resultaat.

We hadden Lunteren vorige jaar al eens verslagen met 4-1 dus de winst zou vandaag mogelijk moeten zijn.
Er werd om 13.30 afgetrapt. Het werd een spannende wedstrijd met kansen over en weer.
Het was niet altijd even goed maar er werd door beide teams gestreden voor iedere meter.
Het spel golfde heen en weer onder behoorlijke publieke belangstelling.

De ruststand was 0-0 dat was met name ook te danken aan onze keeper Tim die enkele fantastische reddingen verrichtte.

In de 2e helft hetzelfde wedstrijdbeeld met kansen aan beide kanten, waarbij Tim weer onpasseerbaar bleek.
Uiteindelijk bracht Benjamin de beslissing na een goede onderschepping van Pelle bracht hij onze Speedy Gonzales in stelling die met een goede schuiver de 1-0 maakte. Daarmee was de overwinning binnen na een spannende en sportieve wedstrijd onder leiding van een prima scheidsrechter.