Gelijkspel voor Fortissimo tegen ST.CHRC/Wodanseck.

CHRC JO11-1

KSV Fortissimo JO11-1JM

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 04

18 november 2017 10:00

Na de goede winst van 2 weken geleden tegen Blauw-Geel 55 moest Fortissimo vandaag aantreden tegen CHRC/Wodanseck.
Hier moest wat te halen zijn aangezien zij net als wij ook 3 punten hadden voorafgaande aan deze wedstrijd.

Er werd om 10.00 uur afgetrapt. Arthur was dit keer verhinderd. Onze assistenttrainer Daan nam de honneurs  waar.
Fortissimo was in de 1e helft iets sterker dan CHRC/Wodanseck, waarbij zij toch een paar gevaarlijk eruit kwamen.
Fortissimo kreeg ook diverse kansen maar de ruststand was 0-0.

In de 2e helft hetzelfde spelbeeld waarbij Fortissimo diverse kansen kreeg maar soms ook moest uitkijken voor de tegentoten
van de tegenstander. Fortissimo kwam door een mooie aanval op 1-0. Jordy, die de bal in 1x doorgaf aan Pelle, die daarna goed aflegde
 op Guyon. Zijn schot had de keeper de bal niet klemvast, waarna Benjamin er als de kippen bij was om de bal in het doel te werken.

1-0 dus voor Fortissimo. Na de voorsprong dachten we dat de 2e opeenvolgende overwinning aanstaande was, maar gaandeweg kreeg Fortissimo het steeds lastiger en uiteindelijk viel dan toch de 1-1 na een laag schot waarop Tim niets aan kon doen.

Nu dus een punt, waardoor we nu voor het eerst deze competitie niet meer laatste staan.

Tenslotte wil ik de scheidsrechter even noemen die perfect floot en zelfs een goal afkeurde van de thuisclub nadat hij eerst de goal had goedgekeurd.Maar op appeleren van de vader van Tim, onze keeper werd het doelpunt afgekeurd omdat de bal duidelijk over de zijlijn was geweest.