JO11-1 verliest, maar heeft vertrouwen in mooi seizoen

KSV Fortissimo JO11-1JM

Onder 11, JO11-1, 2e klasse 04

23 september 2017 8:30

Vandaag moest de JO11-1 uit tegen Bennekom JO11-2.

Twee weken geleden was Bennekom ook al de tegenstander maar dat was voor de beker.
Toen werd er nipt verloren met 4-3 na een hele goede wedstrijd van Fortissimo.
Waarbij de scheidsrechter van Bennekom een bepalende factor was in het voordeel van Bennekom.

Het zou dus niet gemakkelijk worden.
Er werd om 8.30 uur afgetrapt, Arthur had samen met Daan zijn elftal goed voorbereid op de tegenstander.

Fortissimo begon uitstekend aan de wedstrijd, het spel golfde op en neer, waarbij aan beide kanten diverse kansen waren.
Iedereen werkte keihard en er waren een aantal mooie combinaties.

Na ongeveer 15 minuten in de 1e helft kwam Bennekom dan toch op 1-0. Nadat Tim, die uitstekend keepte eerst nog redde op een schot van een speler van Bennekom, scoorde dezelfde speler wel in de herkansing.

Daarna scoorde Bennekom snel de 2-0, nadat Fortissimo een aantal kansen had gekregen op de 1-1, maar de bal viel net niet goed op bepaalde momenten.

Dit was ook de ruststand.

In de 2e helft liep Bennekom snel uit naar een 5-0 voorsprong, dat had mede te maken omdat het niveau van de 1e helft door onze spelers niet meer kon worden behaald, ook omdat de kracht wegvloeide.
Pelle scoorde nog de 5-1 na een mooi schot.

Bennekom scoorde daarna nog 2x, daardoor werd de eindstand 7-1 voor Bennekom.
Dit was dus de 1e competitiewedstrijd voor Fortissimo in deze mooie maar tevens zware 2e klasse.

Ondanks dit verlies biedt het spel van met name de 1e helft hoop op het verdere verloop van dit seizoen.
Onder de bezielende leiding van Arthur en Daan heb ik daar alle vertrouwen in.

Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.
Dan is de tegenstander Sparta Nijkerk JO11-2

Hans