Wedstrijdverslag VVO JO15-2JM - Fortissimo JO15-1

6891DM
ROZENDAAL
tel. 026-3620523

Vandaag trad Fortissimo aan voor zijn eerste competitiewedstrijd tegen VVO JO15-2.  Na een goede voorbereiding d.m.v. 3 ruim gewonnen bekerwedstrijden en winst in een oefenwedstrijd tegen DTS werd er vol vertrouwen uitgekeken naar het echte werk.

Er werd om 12.15 afgetrapt op het mooi gelegen sportpark midden in de bossen. Fortissimo begon wat onwennig aan deze wedstrijd al was vanaf het begin duidelijk dat Fortissimo de overhand had. Na ongeveer een kwartier kwam Fortissimo op voorsprong. Colin al goed op dreef in de voorbereiding maakte de 0-1. Fortissimo ging steeds beter voetballen met goed voetbal werd regelmatig door de verdediging gesneden. De 0-2 was daar een schoolvoorbeeld van. Met schitterend spel met een goede opbouw van achteruit kwam de bal uiteindelijk bij Colin die de 0-2 maakte.  Het was Fortissimo wat de klok sloeg. De tegenstander wist niet waar ze het zoeken moest. Met een goede steekbal werd Enzo bediend. Hij maakte met een mooie schuiver in de hoek de 0-3. Daarna kreeg Fortissimo nog goede mogelijkheden op de 0-4. Uiteindelijk maakte Colin met een schitterend schot in de uiterste hoek de 0-4. Dit was ook de ruststand.

De 2e helft kreeg Fortissimo diverse mogelijkheden op de 0-5. VVO werd steeds meer geïrriteerd. Jordy dreigde door te breken maar werd vastgepakt door een speler van VVO die daarvoor geel kreeg en een tijdstraf. Uit de gegeven vrije trap maakte Enzo schitterde de 0-5. Dit was tevens de eindstand. Een prima begin van de competitie voor dit elftal. Deze wedstrijd is hopelijk een opmaat voor een mooi seizoen.