De eerste 3 punten zijn binnen!

KSV Fortissimo JO15-2

SV Otterlo JO15-1

19 september 2020 10:15

Zaterdag 19 september, de 1e competitiewedstrijd van Forti JO15-2. Otterlo staat op het programma.

De aftrap, en ze zitten er gelijk goed op. Er wordt onderling gecommuniceerd, de bal blijft snel rondgaan en de ruimtes worden benut.
Fortissimo is beter maar toch valt de eerste treffer aan de verkeerde kant. 0-1 voor Otterlo.
Al snel volgt de eerste treffer van Forti; 1-1
Ze houden dit vast en verslappen niet, wat zorgde voor nog 3 treffers.
Het wordt nog wel gevaarlijk over de linkerkant. Een snelle aanval van Otterlo resulteerde in nog een tegendoelpunt in de eerste helft, maar met 4-2 gaan we vol zelfvertrouwen de rust in.

In de tweede helft lijkt Otterlo wat aan te scherpen. Maar Forti houdt stand. 7-2. Dan volgen er snel 2 tegendoelpunten door slorigheidjes achterin. 7-4. Forti weet dit weer om te buigen en scoort de laatste minuten nog 1 keer.
Eindstand 8-4.
Een wedstrijd met inzet, passie, mooi voetbal en een prima resultaat. Maar ook verbeterpuntjes om mee te nemen.
De wedstrijdmentaliteit die we zochten is gevonden: de eerste 3 punten zijn binnen!