JO9-1 boekt 6-1 overwinning na ijzersterke wedstrijd

Eldenia JO9-2

KSV Fortissimo JO9-1

1 februari 2020 11:30

De 1e wedstrijd van de voorjaarscompetitie in de 2e klasse werd gespeeld tegen Eldenia JO9-2.
Iedereen kon eerst heerlijk uitslapen want de wedstrijd werd pas om 11.30 gespeeld.

Vooraf was iedereen benieuwd wat deze wedstrijd zou brengen, aangezien we nu een klasse hoger spelen.
Fortissimo begon ijzersterk deze wedstrijd. Fortissimo was vanaf het begin veel beter.
Al snel kreeg Fortissimo kansen via onze spits Mo. Helaas stond zijn vizier nog niet op scherp maar dat zou snel veranderen.

Uiteindelijk kwam Fortissimo toch op 0-1 door Mo die met een afstandsschot het eerste doelpunt maakte.
Hierbij ging de keeper van Eldenia niet helemaal vrij uit.
Daarna ging het snel. Fortissimo bleef goed spelen en via Mack 3x en nog een x Mo werd het snel 0-5.

In de verdediging waren Thijs en Julian heer en meester.  Toch deed Eldenia wat terug. Uiteindelijk werd het door een eigen doelpunt 1-6 via een mooie aanval.

Fortissimo speelde een ijzersterke pot en de conclusie na de eerste wedstrijd van deze competitie is is dat dit elftal moeiteloos gaat meedraaien in deze klasse en misschien wel weer hoge ogen gaat gooien voor de bovenste plaatsen.