De JO11-1 pakt eerste punt na doelpuntrijk gelijkspel.

SML JO11-2JM

6 april 2019 10:00

Vandaag moest Fortissimo na 3 weken weer eens voor de competitie spelen tegen SML JO11-2
In die tussentijd werden  er 3 oefenwedstrijden gespeeld om het ritme erin te houden.
Waarbij er 2x werd verloren en 1x werd gewonnen tegen goede tegenstanders te weten GVVV, Barneveld en DTS.

Er werd om 10 uur afgetrapt. Fortissimo begon goed aan deze wedstrijd en na ongeveer 5 minuten kwam Fortissimo al op een 1-0 voorsprong door Guyon na een schitterend afstandschot die over de keeper heen ging.
Fortissimo en SML waren aan elkaar gewaagd met diverse kansen over en weer.

Fortissimo moest op zijn hoede zijn en geconcentreerd blijven want SML bleef gevaarlijk.
SML kwam na ongeveer 10 minuten langszij door een goede combinatie doeltreffend af te  ronden met een lage schuiver.

Het spel golfde op en neer, uiteindelijk kwam Fortissimo weer op voorsprong.
Thomas brak door op links en hij gaf vervolgens de bal perfect voor op Benjamin die vervolgens goed de bal aannam en de bal mooi in de hoek schoot.

Dit was ook de ruststand.
In de 2e helft kwam SML diverse keren gevaarlijk door en het bleef oppassen.
Wij kregen ook nog diverse mogelijkheden om de voorsprong uit te breiden naar 3-1.
Benjamin kreeg daarvoor de perfecte mogelijkheid hiervoor. Hij ging alleen op de keeper af maar helaas ging zijn schot er niet in

Uit de tegenaanval maakte SML direct de 2-2.
Direct daarna kwam Fortissimo op een 3-2 achterstand door een gelukkige goal van SML doordat de bal met veel geluk in de uiterste hoek over Niels heen ging.

Fortissimo liet het er niet bij zitten en gelukkig maakte Ozan de gelijkmaker door alleen voor de keeper beheerst raak te schieten.
Fortissimo had nog kans op de 4-3 maar helaas voel die niet
Zo werd het 3-3. Al met al een terechte uitslag gezien deze wedstrijd die erg sportief was.

Zo werd het eerste punt behaald in deze klasse.
Als Fortissimo iets beter met de kansen omgaat en nog geconcentreerder gaat spelen, met name in de omschakeling dan zie ik het positief in voor de overige wedstrijden.