Fortissimo JO11-1 pakt gelijk de koppositie na korfbaloverwinning op SDVB JO11-3

SDV Barneveld JO11-3

22 september 2018 11:15

Vandaag moest de JO11-1 aantreden voor zijn 1e competitiewedstrijd thuis tegen SDVB JO11-3.
Na 3 eerdere bekerwedstrijden die min of meer als oefenwedstrijden worden gezien begon vandaag het echte werk.

Er werd om 11.15 afgetrapt. Fortissimo begon uitstekend aan de wedstrijd en was vanaf het begin de bovenliggende partij.
Al snel kwam Fortissimo door goed combinatiespel op 1-0.
Doelpuntenmaker was Jesse die de bal prachtig over de keeper schoot.
Fortissimo bleef beter, toch kwam SDVB op 1-1 door een heel ver afstandsschot.

Fortissimo bleef goed combineren en kwam binnen notime op een 3-1 voorsprong door Ozan en Jordy.
SDVB kwam toch terug tot 3-2 nadat Fortissimo het in die fase te gemakkelijk opnam.

Fortissimo zette weer een tandje  bij en kwam zo  op een 8-2 voorsprong.  Waarbij Ozan aan zijn doelpunten festijn begon door uiteindelijk 6 x te scoren.
Uiteindelijk werd de uitslag 12-5. De overige doelpunten waren van Thomas 2x en Benjamin 2x.

Een ruime en verdiende overwinning die dus gelijk de koppositie bracht in deze klasse.

Goed gedaan Fortissimo.
Volgende week wacht Stroe uit, die vandaag Advendo 57 JO11-2 heeft verslagen met 9-3.
Gelijk een topper dus.