JO11-1 dendert door met 2e zege tegen Stroe JO11-1

Stroe JO11-1

29 september 2018 8:45

Vandaag moest Fortissimo aantreden tegen en in Stroe.
Op het mooie sportpark met een indrukwekkend mooie tribune en nieuwe kantine werd er om 8.45 afgetrapt.
Er werd vooraf met enige spanning uitgekeken naar deze wedstrijd omdat Stroe in hun eerste wedstrijd met 9-3 had gewonnen van Advendo JO11-2.

Met als gevolg dat de nummer 1 tegen de nummer 2 tegenover elkaar kwamen te staan na 1 wedstrijd.
Vanaf het begin was Fortissimo veel sterker en met uitstekend combinatiespel werd Stroe direct vastgezet.

Na ongeveer 5 minuten resulteerde dat in een 1-0 voorsprong na een uitstekende lage schuiver met een gemene stuit van Gyon.

Fortissimo bleef goed combineren en de ene mooie aanval volgde de andere op.
De 2-0 kon dan ook niet uitblijven en die kwam er dan ook.
Ozan was degene die het 2e doelpunt voor zijn rekening nam.

Hij was ook de maker van de 3-0. Fortissimo bleef heer en meester en Thomas  maakte vervolgens de 4-0.
Toen was het de beurt aan Benjamin die vervolgens 2x scoorde en er dus 6-0 van maakte.

Dit was ook de ruststand.
Vervolgens was de 2e helt een copy van de eerste helft qua spelbeeld. Fortissimo bleef goed de vrije man zoeken.
Het regende kans op kans, het enige wat men het elftal misschien verwijten was dat het veel kansen niet verzilverde.
Ozan maakte vervolgens een echte hattrick door de 7e 8e en 9e te scoren daar tussendoor deed Stroe wat terug na een spaarzame aanval. Vervolgens maakte Lynn de 10-1 waar zij en het team erg blij mee was.

Haar treffer was een mooie beloning voor haar ijzersterke spel deze wedstrijd.
De rest van de verdediging speelde overigens ook een uitstekende wedstrijd.

Jesse die goed op dreef was maakte vervolgens de 11-1. Uiteindelijk maakte Stroe nog een 2e treffer.
Hiermee werd de eindstand van 11-2 bereikt voor Fortissimo.

Fortissimo speelde een ijzersterke partij waarbij al veel progressie werd geboekt t.o.v. de 1e wedstrijd tegen SDVB.
Met name in het combineren en bewegen.

Het spel biedt veel perspectief voor het verdere verloop van deze competitie.

Goed gedaan jongens en dame.