Schoonmaakochtend 30 maart 2024

Op zaterdag 30 maart is het tijd voor een schoonmaak- en kleine klusjes ochtend in voorbereiding op het grote jaarlijkse JO11-1 Veda Bikes toernooi op 1 april (2e paasdag). We verwachten veel bezoekers en willen ons sportpark en clubhuis laten stralen. Daarom organiseert de vrijwilligerscommissie deze schoonmaak- en kleine klusjes ochtend.

Bij Fortissimo bieden we gedurende het hele jaar verschillende mogelijkheden om je in te zetten voor onze vereniging en om aan de verplichte vrijwilligersuren te voldoen, waaronder deze schoonmaakochtend. We zullen verschillende ruimtes schoonmaken zoals de keuken, bar, kantine, bestuurskamer en jeugdbestuurskamer, afhankelijk van hoe vuil ze zijn. Ook zullen er andere klusjes worden uitgevoerd ter voorbereiding van het toernooi.

De schoonmaak- en kleine klusjes ochtend duurt van 09:00 tot 11:30 uur. Je kunt je hieronder inschrijven om deel te nemen!
We hebben minimaal 3 aanmeldingen nodig om deze ochtend door te laten gaan en er kunnen maximaal 8 mensen deelnemen.

Iedere inschrijving krijgt een bevestiging!

Aanmelden schoonmaakochtend 30 maart

Dit formulier is niet meer actief