JO9-1 maakt van blauw-geel groen!

Vanmorgen 19-9 speelde Jo9-1 uit tegen blauw-geel. Het veld was in top conditie en het was uitstekend voetbalweer. Net als de vorige wedstrijd kwam JO9-1 al vroeg op een 1-0 achterstand door een prima goal van 1 van de uitblinkers van blauw-geel, Ayham. Maar net als vorige week herpakte JO9-1 zich vrijwel onmiddellijk met een gelijkmaker van Niek. De ban was gebroken en al snel stond JO9-1 voor met 1-4. Blauw-geel gaf zich niet gewonnen en scoorde een tegengoal. Met een schitterende goal van Jaylin liep JO9-1 echter verder uit. Bram verrichtte enkele uitstekende reddingen, met name op de inzet van de 2 uitblinkers van Blauw-geel, Ayham en Ayoub. Zijn spelhervattingen waren van hoog niveau, met uitstekende uittrappen. Joshua verdedigde op zijn gebruikelijke wijze: degelijk. Finn werd vrijwel de hele wedstrijd omringd door minstens 3 verdedigers, waardoor hij, ondanks uitstekend aanvalsspel, helaas niet tot scoren kwam. Wilbert bleek ook een uitstekende aanwinst voor dit team, met prima onderscheppingen. Naut, Joy en Jesse speelden alle drie een solide wedstrijd, zodat de uiteindelijke eindstand 3-8 werd. Na de vorige twee wedstrijden die beiden met 14-1 winst werden afgesloten, is dit de derde wedstrijd op rij die gewonnen werd, en is JO9-1 uitstekend op weg er een prima seizoen van te maken.
P.de Jong
Geen wedstrijdverslagen gevonden