Activiteiten in deze categorie op 19 augustus:

Klusjesdag 19 augustus!

Klusjedagen 19 en 26 augustus 🧹

Terwijl we allemaal genieten van een welverdiende zomerstop willen we jullie informeren over de komende klusjesdagen bij Fortissimo op zaterdag 19 en zaterdag 26 augustus. We hebben een uitgebreide lijst met klusjes samengesteld die moeten worden uitgevoerd om ons clubhuis en sportpark weer helemaal klaar te maken voor een nieuw voetbalseizoen.

Ben je niet handig met gereedschap? Geen probleem! We willen ook die dagen verschillende ruimtes grondig schoonmaken.

We hebben ervoor gekozen om de klusjesdagen zowel op 19 als 26 augustus te organiseren, omdat de kluslijst behoorlijk lang is en we iedereen de mogelijkheid willen geven om een dag(deel) te komen helpen. Je kunt ervoor kiezen om in de ochtend van 09:00 tot 12:00 uur en/of in de middag van 13:00 tot 16:00 uur te komen helpen. Zo is er voor iedereen wel een geschikt moment.

Daarnaast willen we benadrukken dat deze klusjesdagen tevens de eerste mogelijkheid bieden om te voldoen aan de verplichting omtrent vrijwilligerswerk.

Je kunt je aanmelden voor de klusjesdag(en) via onze website: https://www.ksv-fortissimo.nl/680/klusjesdag-19-augustus/ Hier kun je aangeven op welk moment je wilt komen helpen.

Laten we samen de handen uit de mouwen steken en ons clubhuis en sportpark klaarstomen voor een geweldig nieuw voetbaljaar. We rekenen op jullie steun en betrokkenheid!

Met sportieve groet,

Bestuur & vrijwilligerscommissie