Fortissimo Jo13-2 pakt 3 belangrijke punten.

KSV Fortissimo JO13-2

SDC Putten JO13-2

24 maart 2018 8:30

Fortissmo Jo13-2 mag thuis aantreden tegen het sterke SDC Putten Jo13-2. Beiden clubs zien elkaar als springplank voor een hogere positie. Bij Fortissimo zijn er 2 debutanten van de partij. Lieuwe die de overmaak heeft gemaakt naar de 13-2 en Ruben die er een lange tijd heeft uitgelegen maakt ook zijn 1e minuten.

Fortissimo 13-2 dat besloten heeft met een cvm te gaan spelen hoopt een andere draai aan het team mee te geven. De wedstrijd begint sterk van beide kanten maar uiteindelijk mag Fortissimo de voorsprong in handen nemen. Jamie de spits in topvorm tekent voor de 1-0. Fortissimo verdubbelt al snel de voorsprong door Rowen die met ons mee speelde 2-0. Imri en Noam die grotendeels het middenveld bezette speelde sterk tegen de grote jongenS van Putten. Jona en Luke die de vleugels in handen had lieten ook geen steken vallen.
Na 30 minuten gespeeld hebben gingen we rusten met een 2-0 voorsprong. Aanvoerder Luuk riep dat we nu niet moeten gaan inzakken. Maar helaas het mocht niet baten. Keeper jamie die een uitstekende wedstrijd keept kon niks doen aan de 2-1 die van 5 meter werd ingeschoten. Fortissimo moest weer aan de bak. Het centrale duo Ruben en Fabian stonden weer sterk en Leon op de rechtsachter positie liet er geen mannetje door. Na een goede counter en druk zetten van Lieuwe schoot de keeper de bal via Lieuwe in het eigen goal 3-1. De wedstrijd was nog niet gedaan al snel daarna was de 3-2 van Putten al weer een feit. Ayuub die de cvm positie had stond sterk en liet geen man meer voorbij waardoor deze spannende wedstrijd in 3-2 voor Fortissimo eindigde. Al om al toch nog geslaagd. Helaas konden de spelers rick en erik niet aanwezig zijn vanwege blesures , beterschap gewenst!