Kampioenswedstrijd JO15-2

RKSV Driel JO15-1

19 mei 2018 10:15

Zaterdag 19-5-2018.
De wedstrijd, het mogelijke kampioenschap, de spanning, de voorbereiding, spandoeken, veel publiek.
Alles was aanwezig op de zaterdag.
Met een goede warming up met opzwepende muziek waren de jongens er klaar.
Na de laatste instructies te hebben gehad in de kleedkamer komen beide teams om 9.15uur het veld op.
Fluitsignaal klinkt en de jongens gaan ervoor zo ook de jongens van RKSV Driel,
spanning in de benen en dat blijkt ook de tegenstander maakt het Fortissimo niet makkelijk maar van opgeven hebben de jongens nog nooit gehoord.
Na wat over en weer voetballen komt de bal in de 30ste min bij de spits van Fortissimo terecht en schiet de bal beheerst langs de keeper van de tegenstander 1-0!!!!
De rust komt na 5min nadat we op 1-0 zijn gekomen, zal het dan gaan gebeuren?
Tweede helft begint, Fortissimo gaat er vol voor en na goed druk zetten er met z'n allen voor gaan scoort de spits de 2-0!!!
Dit mag niet meer fout gaan en zo denken de jongens er ook over en blijven ze strijden voor iedere bal.
Halverwege de tweede helft een overtreding van de tegenstander in het zestienmeter gebied, penalty!!
De spits legt de bal op de stip neemt een aanloop en mist.
De 2-0 staat nog steeds het scorebord.
Na een rommelige fase gebeurt het dan toch Fortissimo scoort de 3-0!!
Nu gaat het niet meer fout en ja de scheidsrechter fluit af het KAMPIOENSCHAP is binnen!!!
Wat een prestatie van een heel sterk en goed team.