Fortissimo JO13-2 is op zoek naar een 2e zege

KSV Fortissimo JO13-2

Onder 13, JO13-2, 3e klasse 05

7 oktober 2017 11:30

Fortissimo mag na de ruime overwinning van vorige week aantreden tegen SKV JO13-2. Beide clubs staan in de middenmoot met 3 punten en zien elkaar als spingplank voor de top.

Vooraf aan de wedstrijd was duidelijk dat er maar liefst 4 spelers niet aanwezig zouden zijn. Daarbij Beterschap gewenst aan Noam , Luke & Erik. En Jamie gefeliciteerd met je moeder! Maar nu de wedstrijd , de wedstrijd was zo'n kwartier bezig toen er schot kwam van SKV die via een rare swabber in de hoek kwam... Maar Jamie zat daar goed bij en redde uitstekend. Na een aantal goede passes van Luuk was er al een kans op de voorsprong maar die liet op zich wachten.
Na zo'n 20 minuten spelen viel de bal voor de voeten van Jona , en die wist er wel raad mee: Bam... 0-1. Na een actie rolde de bal over de achterlijn en de scheidsrechter floot voor een hoekschop voor Fortissimo. De bal werd terug gelegd en Marcel krulde de bal uitstekend voor en tot verbazing van de coaches kopte Tristan de bal perfect in de hoek en tekende hij voor de 0-2. Een goede 1e helft met een enkel incident , Aanvoerder Rick wilde dapper de bal weg koppen toen hij onbewust een voet in zijn gezicht kreeg , daardoor werd Fabian centraal gezet en was een uitstekend duo met leon. De 2e helft duurde wat langer , weinig kansen aan beide kanten. Robin werkte goed en won bijna elk duel , ayuub hield elke keer weer 2 man bezig. Imri die in het laatste kwatier een prachtige actie maakte en een schot op goal , maar zijn schot werd gekeerd door de keeper. Al om al eindige de wedstrijd in 0-2 en waren de ouders en coaches Danny & Giovanni weer trots.

De roddels over het ontslag van coach Giovanni Kreuzen bleken klink klare onzin , in tegenstelling , is zijn contract juist verlengd. Coach Danny voegt daar aan toe " het is een fijne samenwerking met gio" en de club onderbouwde dat met "we hebben een goede trainer in handen".