De kop is er af met 3 punten in de pocket!!

KSV Fortissimo JO16-2

DIO '30 JO16-1

19 september 2020 12:30

Met prachtig weer werd afgetrapt. De eerste competitiewedstrijd van dit seizoen. Met de statistieken van tegenstander DIO in de kop werd gretig begonnen aan de wedstrijd. Die gretigheid werd snel beloond met een 1-0 voorsprong. Er werd door iedereen keihard gewerkt. Duels werden gewonnen en het harde werken zorgde voor een 2-0 voorsprong.
De eerste helft zat erop.

Vol overtuiging begon Forti aan de tweede helft, met 1 doel: de overwinning, dit pakken ze niet meer af.
Maar DIO was erop gebrand om het tij te keren en antwoorde vrij snel met een tegendoelpunt. 2-1.
Het spel van de tegenstander werd feller en fysieker, Forti reageerde gepast.
De focus op controlerend voetbal bij DIO verzwakte, daardoor verzaakte zij een een paar gevaarlijke aanvallen succesvol af te ronden. Na een paar zenuwslopende minuten klonk het eindsignaal.
Een mooie overwinning voor Forti, met een kleine marge goed stand gehouden.
De kop is er af met 3 punten in de pocket!!